مصاحبه آرشیو خبر ها
سوسا: " در مقابل یوونتوس باید از ذهن و قلب خود کمک بگیریم."

سوسا: " در مقابل یوونتوس باید از ذهن و قلب خود کمک بگیریم."

پائولو سوسا سرمربی فیورنتینا معتقد است شاگردانش برای شکست دادن یوونتوس باید از قلب و ذهن کمک بگیرند.

 

دیدار بیانکونری و ویولا فردا ساعت 23:15 در چارچوب رقابت های هفته ی شانزدهم سری آ برگزار می شود.

 

سوسا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

 

" بسیار خوشحال و سپاسگذارم، به خاطر اینکه زندگی این فرصت را به من داد تا با تیمی روبه رو شوم که به من امکان رشد و پیشرفت را داد. از حضور در فلورانس بسیار خوشحالم، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا با این باشگاه فوق العاده و هواداران شگفت انگیزش به موفقیت دست پیدا کنم."

 

" یکی از نقاط قوت یووه در تاریخ و فرهنگش، نحوه ی رویکرد آن ها در پیش بینی مشکلات و آرامش فوق العاده در شرایط و زمان های دشوار است که به آن ها این اجازه را می دهد تا به سطح طبیعی خود بازگردند."

 

" ما به عنوان تیم فیورنتینا، از ظرفیت و پتانسیل تیمی خود آگاه هستیم و با این ایده و رویکرد می توانیم با بهترین تیم ها رقابت کنیم و برای قدرتمندتر شدن خودمان هیچ محدودیتی تعیین نکنیم."

 

" ما می توانیم با سبک فوتبالی خودمان به هدفی که برنده شدن باشد برسیم، خواه دیدار خانگی باشد، خواه در زمین حریف به میدان برویم."

 

" قلب شما را رو به جلو سوق می دهد، اما در این راه شما به ذهن هم نیاز دارید، به خاطر اینکه تمرکز در گرفتن عالی ترین تصمیمات بسیار اساسی است."

 

" یوونتوس در حال تعقیب تیم های بالای جدول است، اما اعتماد به نفس ناشی از چهار فصل موفقیت متوالی به آن ها این اجازه را خواهد داد تا با آرامش خاطر به مسیر ادامه دهند. از طرف دیگر، رقبای آن ها باشگاه هایی هستند که به اندازه ی آن ها اسکودتو را فتح نکرده و فشاری برای قهرمان شدن بر روی آن ها وجود ندارد. قلب در این موارد می تواند بر ذهن غلبه کند."

 

" متأسفانه در دیدار با ما یوونتوس در فرم مناسبی قرار دارد، امیدوار بودیم خیلی زودتر با آن ها روبه رو شویم ! بازی فوق العاده ای خواهد بود."

 

رقابت جذابی بین اینتر، فیورنتینا، رم، ناپولی و یوونتوس در بالای جدول وجود دارد:

 

" از دید من رم تیم متعادل تری است. یووه نیز دوباره از لحاظ نتیجه و آمادگی جایگاه خود را پیدا کرده است، آن ها از دفاع قدرتمندی برخوردارند، بلوغ بالاتری نسبت به حریفان خود دارند و می دانند که چگونه لحظات مختلف بازی را مدیریت کنند."

 

" شجاعت و جاه طلبی فیورنتینا نیز افزایش پیدا کرده است. تمام تصمیمات من تاکنون در فیورنتینا بر این مبنا و هدف قرار داده شده که شجاعت و جاه طلبی را جایگزینی ترس و نگرانی کنم، تا تیم بتواند در هر لحظه از بازی از آغاز تا پایان برای پیروزی بازی کند."

 

" تنها هدف ما این است که در هر بازی برای برنده شدن به میدان برویم. این تنها راه نتیجه گرفتن و رسیدن به موفقیت ها خواهد بود. من هرگز در فصل اخیر این موضوع که تیم حاضر از هویتی برخوردار است که می تواند از فوتبال لذت ببرد و در هر بازی به برد دست پیدا کند را پنهان نکرده ام. انجام هفته به هفته این کار ما را به نزدیک تر شدن به هدفمان کمک می کند."

 

" بازی بسیار دشواری خواهد بود، چرا یووه ی حال حاضر در فرم فوق العاده ای قرار دارد و بهترین سیستم بازی خود را پیدا کرده است. آن ها خیلی خوب دفاع می کنند و هر بازیکنی هدف خود را کمک به سه مدافع تیم قرار می دهد و سپس به تیم حریف ضدحمله می زنند."

 

" آن ها بازیکنان باکیفیتی برای پاس های کوتاه و بلند در اختیار دارند، بنابراین ما باید در سطح بالایی بازی کنیم و در تمام بازی متعادل باشیم، این موارد می تواند ما را به برد در این دیدار نزدیک کند."

 

" متأسفانه ما کم تر از دو روز برای آمادگی از جنبه ی تاکتیکی در اختیار داشتیم، اما در عوض موقعیت خوبی نسبت به یوونتوس داریم و با پنج امتیاز بالاتر از آن ها قرار داریم، و این چیزی است که مایه ی خرسندی است."

 

سوسا دوران فوق العاده ای را با پیراهن یوونتوس سپری کرد. آیا او انتظار خوش آمدگویی در هنگام ورود به تورین دارد:

 

" من همواره احترام بسیار زیادی برای باشگاه های سابقم قائل بوده ام. به عنوان یک فرد حرفه ای به باشگاه هایی که در آن ها حضور داشته ام و به هوادارانشان احترام گذاشته ام، به خاطر اینکه معتقدم آن ها نیز احترام زیادی برای من قائل بوده اند. ملاقات دوباره با مکان و مردمی که در کنار آن ها لحظات خیلی خوبی تجربه کرده ام احساس فوق العاده ای خواهد بود."

 

" باید از پدرم تشکر کنم که به من یاد داد بهترین راه برای احترام به خود، احترام متقابل به دیگران است."

 

" اینکه هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی این بازی را تجربه می کنم فوق العاده است. همواره به شاگردانم می گویم که تا زمانی که از بازی کردن لذت می برند و شرایط جسمانی به شما اجازه می دهد باید از آن نهایت استفاده را ببرند. در مقام سرمربیگری، ما تنها می توانیم به بازیکنان کمک کنیم تا در بهترین شرایطشان قرار بگیرند."

 

" هواداران فیورنتینا مایه ی افتخار ما هستند و ما می خواهیم غرور و عزت نفس خود را افزایش دهیم. من هواداران را هر روز نزدیک و نزدیک تر به تیم می بینم، به خاطر اینکه هواداران تنها دلیلی هستند که ما بازی می کنیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: